İade Politikası
Cayma Hakkı Nedir ?
Cayma hakkı, Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’e göre internet ortamında yapılan satışlarda tüketicinin sözleşmeden cayma ve ödediği bedelin tamamını herhangi bir kesinti olmadan iadesini talep etme hakkıdır.
Cayma Hakkı Kapsamında Olmayan Ürünler Nelerdir ?
- İsteğiniz ile size özel olarak üretilen veye üzerinden değişilik ya da ilave yapılarak size özel hala getirilen ürünler.
- Sağlık ve hijyen açısından iadeye uygun olmayan ürünler.
Hangi Koşullarda Değişim Yapılmaz ?
- İndirimli veya kampanyalı ürünlerde değişim yapılmaz.
- Değiştirilmek istenen ürün, kullanılmış olduğunda değişim yapılmaz.
- Değiştirilmek istenen ürün, zarar gördüğünde değişim yapılmaz.
- Ürünün kutusuna zarar gelmiş olduğunda değişim yapılmaz.
- Ürünün kutusundan çıkan parçalar tarafımıza eksik gönderildiğinde değişim yapılmaz.
Hangi Koşullarda Ürün İade Alınmaz ?
- İade edilmek istenen ürün, kullanılmış olduğunda iade alınmaz.
- İade edilmek istenen ürün, zarar gördüğünde iade alınmaz.
- Ürünün kutusuna zarar gelmiş olduğunda iade alınmaz.
- Ürünün kutusundan çıkan parçalar tarafımıza eksik gönderildiğinde iade alınmaz.
İade Süresi Kaç Gündür ?
14 gündür.
İade Kargo Ücreti Kime Aittir ?
İade kargo ücreti, müşteriye aittir.
İade Süreci Nasıl İşliyor ?
İade etmek istediğiniz ürün için Siparişlerim sayfasından iade talebi oluşturunuz. İade talebi oluşturduktan sonra, iade etmek istediğiniz ürünü 14 gün içerisinde seçtiğiniz kargo firması ile Bozburun Mahallesi 7002 Sokak No:6 Doğuş Tekstil Merkezefendi / Denizli adresine göndermeniz gerekmektedir.